biebsgirl

Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Min Bästavän

Av BiebsGirl - 16 maj 2011 01:41

Bästavän eller jag ska nog säga syster.

Med dig kan jag prata om allt. Om jag gjort något dumt blir du inte arg, utan stöttar mig. Bråkar jag med mamma eller pappa finns du där. Vi har kännt varandra sen tjugoförsta augusti 2007. Vi har inte alltid varit 'bästavänner' men nära. Det var i slutet av maj förra året vi kom allt närmre och närmre varann, sen dess är vi OSKILJDBARA. Vi har aldrig bråkat eller varit sura på varandra, eller klart att vi varit lite irriterade på varandra men ALDRIG bråkat.


Det är alltid så lätt att prata med dig. Du lyssnar alltid, förstår och det bästa, JAG LITAR PÅ DIG TILL 200%.


Jag älskar dig, BästaVän, Syster, Min andra halva, Mitt allt.






Det här är en av mina Bästavänner.

Jag älskar er andra så grymt mycket oxå!

varför jag skrev om just henne är för att jag känner att jag verkligen måste visa att jag älskar henne och stötta henne genom allt svårt som är just nu och det här kanske får hennes sten att lätta lite!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BiebsGirl - 24 maj 2011 14:43

Nu har precis haft fysik prov, gick väldigt bra tycker jag! Idag har jag oxå haft svenska redovisning/föredrag om Usher. Det gick oxå väldigt bra förutom att jag var sjukt skakig på rösten.. Annars gick det bra. just nu sitter jag i fysiksalen o...

Av BiebsGirl - 24 maj 2011 14:43

Nu har precis haft fysik prov, gick väldigt bra tycker jag! Idag har jag oxå haft svenska redovisning/föredrag om Usher. Det gick oxå väldigt bra förutom att jag var sjukt skakig på rösten.. Annars gick det bra. just nu sitter jag i fysiksalen o...

Av BiebsGirl - 24 maj 2011 14:43

Nu har precis haft fysik prov, gick väldigt bra tycker jag! Idag har jag oxå haft svenska redovisning/föredrag om Usher. Det gick oxå väldigt bra förutom att jag var sjukt skakig på rösten.. Annars gick det bra. just nu sitter jag i fysiksalen o...

Av BiebsGirl - 23 maj 2011 10:23

Japp..jag har ny mobil. Nu sitter jag i skolan och väntar på att matten ska börja. Jahaapp nu kom jag inte på ngt mer att skriva xd ha det bäst / Julia...

Av BiebsGirl - 22 maj 2011 21:38

Hemma igen från landet. Det har varit helt underbart! Lagt i båten och fiskat idag :-D ska sova nu. Godnatt / Julia...

Presentation


Jag är 13 år och driver denna blogg ! det jag vill få ut av mitt skrivande är mest att jag vill skriva mej om mitt liv och hur jag mår ! Läs och kommentera!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Tanslate


Ovido - Quiz & Flashcards